tisdag 15 maj 2012

Igår kväll bröt jag ihop. Självklart pga den personen de brukar bero på.
Var det så nödvändigt att höra av dig och säga något så meningslöst?
Kunde du inte bara hållit de för dig själv? Varje gång jag får höra
något negativt kommer alla gamla minnen tillbaka.
Jag hade så gott som lagt dig och allt som rör dig åt sidan.
 Och så får jag ett sms och allt det där jag byggt upp rasar ner igen.
Jag förstår inte vad du tänker med.. Jag förstår inte hur man kan vilja trycka ner och såra någon
så som du tryckt ner och sårat mig?! Jag förstår det verkligen inte!
Visst jag gjorde en tabbe och sårade dig. Men det var en.
Och så jävla sårad kan du inte ha blivit för nu lever du som innan igen.
träffar den person du jämnt umgicks med förr.
Om du nu blev så sårad hade du aldrig gjort de heller.
Och du har sårat mig såå många mer gånger. Sagt elaka kommentarer,
som du vet att jag mår dåligt av att höra. Du har tryckt ner mig till botten.
Först du sedan dina två vänner.
Men du tycker inte att det är tillräckligt nog!
Jag undrar hur långt du vill att det ska behöva gå?!
Och värst av allt, du förstår inte för fem öre vad du gjort!
Och det har du själv sagt till mig. Vad hände med den personen jag träffade för snart ett år sedan?
Jag kommer aldrig få något svar på det. Men snälla lämna mig ifred.
För jag orkar inte ta mer ifrån dig nu!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar