onsdag 16 maj 2012

Packning, min största svaghet!

Ja som rubriken lyder så är packning min största svaghet.
Antingen packar jag för mycket saker så att väskan väger typ ton eller
när jag ska försöka vara duktig och försöka packa det viktigaste ja då blir det för lite saker.
Antingen harjag inte tillräckligt med tjocktröjor eller linnen eller något annat.
Och nu får jag INTE packa för mycket eller för tungt eftersom att jag har med mig Julia.
Och jag lovar det är jobbigt att släpa på en stor väska som väger jätte mycket och ha
en hund på typ 35 kilo i den andra handen som man ska försöka att hålla och få den att inte distraheras av alla människor. Så jag kan säga att jag längtar inte efter själva tågresan till och från Jönköping!
Men dock hoppas jag att Julia lugnat ner sig lite och lyder hyffsat nu.
När jag bodde med L så var de ju människor och trafik överallt och i slutet brydde hon sig inte alls mycket.
Så de kanske går bra i alla fall. Hoppas hoppas!

Nu ska jag ta bort gammal nagellack och fila naglarna och måla nytt nagellack på dom! :)
Sedan köpa leksak till Julia som hon ska ha med sig på valpkursen. Faaan alla grejer som ska med dit måste jag packa ner med.. ajaa jag har och göra idag i alla fall. Ska hinna ta en dusch med och träffa Jimmy en snabbis!

Peace/
Tess

1 kommentar:

  1. låter som mej. Packar alltid så de ser ut som om jag ska flytta

    SvaraRadera