torsdag 24 maj 2012

Framsteg

Ikväll har jag gjort de jag borde ha gjort för längesedan!! Raderat alla sms från Marcus och Pontus och raderat båda två i kontakt listan!
Det känns "tomt", men rätt bra! Varför ska jag ha massa som på minner mig om dom, som bara får mig att må dåligt och gör så jag minns allt gammalt som jag försöker lägga bakom mig?
Det känns jävligt tungt att ta bort den ena personen. Men vad kan hända? Varför är man så rädd för att släppa taget?
Jag vill gå framåt i livet inte bakåt, jag vill hitta någon som behandlar mig med respekt och älskar mig för den jag är! Dom killar som kommer komma/är nära inpå mitt liv och mitt verkliga jag är endast dom som verkligen förtjänar de och som visat att jag kan ge min tillit till dom. Det finns en Person som
alltid får mig att känna att jag duger som jag är! Och jag är så tacksam för att ha honom i mitt liv, tacksam över att han jämnt lyssnar på mina korkade meningar som jag ibland väller ur mig. Tack alla som lyser upp mina dagar! Ni är guld värda! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar