torsdag 19 april 2012

Dum?

Ja, jag undrar helt seriöst hur man tänker om man säger att man lämnat ett paket på posten och säger till mig att ''Ja, du har det innan fredag'' Men i själva verket är inte paketet inlämnat utan personen låter mig bara tro det. 3 gånger har det hänt nu.
Och jag menar nu när det gått över en vecka och paketet inte kommit så fattar jag ju att det inte är inlämnat ändå säger inte idiot något till mig förens jag får skicka iväg ett par inte så trevliga sms till honom.
Så får man till svar ''Jag skickar det idag efter jobbet''
Alltså antingen måste han tro att jag är helt jävla hjärndöd eller så är han det själv!
Kan ju säga att jag har reservplan ifall jag inte får mitt paket inom en vecka.
Så nu är jag en ARG tjej!
Börjar lugna ner mig lite smått men ah det är svårt.. har lust att bara slå på något eller kasta något i marken.
För jag klarar inte av folk som håller på såhär.
Nu vill jag bara ha mitt paket och bli lämnad ifred av personen!
Huuh! Avreagerade mig lite!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar