lördag 1 januari 2011

Första dagen på det nya året har varit både bra och dålig! (Dock bättre än gårdagen)
Har sovit mestadels av dagen, har även mått illa. Men det är förståeligt jag är ju faktiskt så gott som ny opererad.Smärtan blir bättre för varje dag som går. Tråkigt att detta hände på jullovet. Hade ju velat gör så mycket. Men oj, vad pengar jag har sparat på detta. Det gillas! :)

Tack vare min familj, min bästa tjejkompis och min två bästaste killkompisar, så har jag klarat av att gå igenom allt detta.Så tusen tack!
__________________________________________________________________________

med mitt huvud mot ditt bröst och mina fingrar mot din hud
målar jag små hjärtan med färg som inte syns 

 precis det där saknar jag 
så förbannat mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar