söndag 23 januari 2011

Var i stallet igår med min underbara plastbror's sambo's dotter Alicia!
Allt gick så bra. Och hon var så duktig. =)
Sedan drog jag ut med Jim, Gustav, Alex och Peter. Haha så himla roliga är dom.
Och Jim med alla hans tokigheter. haha :)





___________________________________________________________________________

Imorgon bär det av till stallet igen och rida Bill. Och på tisdag är det som vanlig ridning i kungälv.
Woho.. massa träning! =)
Och på torsdag ska jag äntligen till min frisör och få ordning på mitt hår. Ska bli skönt!

väntar, väntar, väntar på brev från dig. You stupid fuck! Saknar dig och jag kan inte ens skicka ett sms och berätta det. Jag hatar dessa perioder då det är såhär. Visst, jag är van. Men saknaden är lika jobbig varenda gång. Och hjärtat slår i hundra tjugo varje gång du ringer efter ungefär tre månader och berättar att allt är okej. Men de enda jag tänker är hur länge ska det vara okej denna gången?
Tur att jag har A. Som bryr sig om mig, stöttar och informerar. Lika mycket som jag stöttar, bryr mig och informerar A.
Och jag hatar dig så mycket att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar