lördag 29 januari 2011

Sömnlös natt! sovit sammanlagt en timma på hela natten. Känner mig snurrig, förvirrad och överpigg i huvudet. Skum, äcklig känsla!
Igår var en bra dag. Först frisören, gjorde blonda slingor. Blev okej. får köra med silver schampo och massa inpackning nu. Sedan blev det Bk med M. Sedan hem till honom och städa. Vi började även kolla på The Tourist. Efter en stund bestämde vi oss för att åka till bolaget. Drog till Frölunda Torg coh träffade hans två killkompisar. Haha sjukt kul när en av dom skulle köpa kläder. Han hittade tillslut en tröja. sedan åkte vi lite ärenden och sedan hem till en av dom på för fest. Och jag har aldrig varit med om killar som bytt kläder så många gånger. haha heelt sjukt!
Jag var nykter och körde. Åkte in till rosen vid halv nio. satt där en stund och hade trevligt sedan körde jag hem M och sedan åkte jag hem.

Om 30 min bär det av till Friskis och Svettis. Ska köra ett Bas jympa pass med Carro. Ska bli spännande. Haha
Ikväll blir det säsongstart för Maprace! Kommer bli sweeet!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar