måndag 17 juni 2013

Flashback!

Hittade en bild från sommaren 2010. Man får lite flashback. Och ibland saknar man det livet. Fast jag vet inte varför, för de jag levde i en mardröm. Men det är väl sånt som alltid kommer sitta kvar. Den där längtan efter perfektion, efter ''idealet''.. Den längtan kommer alltid finnas inom mig. Men det är på ett annat sätt nu. Jag kan ta avstånd och förstå att det är inte sunt. Men jag kan aldrig lova att jag inte kommer hamna där igen. Det är de som är.. har men en gång varit där kommer man aldrig där ifrån trots att man lär sig hantera det och ta avstånd från det. Men när man minst anar det så kan man tappa kontrollen igen. Det är nog det som gör mig rädd!
Jag var lycklig utanpå men söndertrasad och orkeslös inuti. Jag önskar inte ens min värsta fiende att få hamna där.
Men idag är jag lycklig. Och det tar jag vara på, för i morgon kan vara en olycklig dag!
Peace/
Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar