fredag 7 juni 2013

Fredag

Ja då var det Fredag igen och snart dax att gå på efm/kvälls passet på jobbet. Blir spännande.. Första gången som jag jobbar utan att gå bredvid. Nervöst.. men de klarar jag galant såklart(har man den inställningen så brukar det bli så) =) Men vi får väl se i kväll om dom kört slut på mig eller varit snälla mot mig. Dom är bra gulliga oftast i alla fall. Hoppas på att man kan vara ute mycket idag. Hade varit underbart!

I onsdags kväll var jag, älsklingen och hans far iväg för lite ''spekulation'' om man säger så. Går allt som vi vill då kommer jag vara lyckligaste tjejen i världen. Det är jag nu med så klart men ah..
Hoppas, hoppas, hoppas! Sitter och pratar om de hela tiden, vi är helt lyriska! :)

Igår var det Sveriges nationaldag, den spenderade jag med min underbara familj vid en sjö. Där låg vi nästan hela dagen. Så avkopplande. :) Sedan åkte vi till affären och handlade lite för att sedan åka hem och laga en grymt god middag. Som jag även ska äta till lunch låda på jobbet idag. Mums.. ser fram i mot de :)

Nej nu ska jag gå ut med hunden, sedan göra mig i ordning och sticka till jobbet.
Ha en härlig fredag och trevlig helg om inte annat! :)
Peace/
Tess
God frukost idag innan det är dax att bege sig till jobbet!


Jag och hjärtat gottade oss i solen vid sjön igår!


Middagen igår! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar