onsdag 12 juni 2013

Trött men glad tjej!

Jag är nog en av världens lyckligaste tjejer just nu. Och då undrar ni kanske varför men det tänker jag inte avslöja än. ;)
Sedan kan jag säga att det är himla skönt att ha kommit hem från jobbet och fått i mig lite käk. Mindre glad blir jag när jag tänker på att jag ska upp om några timmar och jobba igen. 05.00 ringer klockan imorgon. Och så jobbar jag två pass imon 07.45-10.00 och 14.30-21.15.. blää! :(
Hade tänkt att vara uppe och få träffa mitt hjärta när han kommer hem men så blir de nog inte. Behöver sova mina timmar. Så jag får krypa ner i sängen och pussa på Julia istället!
Men de är rätt mysigt de med.

Dom timmarna som jag är ledig på dagen kommer jag tillbringa hemma för att göra tårtor som ska levereras på Fredag! Hur ska jag orka? jaja.. allt löser sig!
Men nu ska jag hoppa i säng och sova ett par timmar!
Natti på er!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar