lördag 1 juni 2013

Tillbaka! :)

Nu var det väldigt längesedan. Har hänt så himla mycket så har inte haft tid, ork eller lust att skriva. Men nu är skolan slut(Slutade igår) och sommarlovet är här. Eller ja jag ska ju jobba men har bara ca 1-2 pass i veckan nu i juni. Det är grymt skönt. Få en mjukstart och lite vila. Sedan 2 veckor semester i augusti. Vi får se vart dom spenderas. Jag och älsklingen har lite planer, hoppas allt går som vi vill. Hade varit en enorm lycka och glädje. Men tänker inte berätta vad.. ;)
Idag har jag varit i Hindås och grillat med en killkompis som jag inte träffat på länge. Julia var självklar med!:) Men vi blev halft uppätna av myggen och grillen slocknade innan flintasteken var klar. Så vi fick dela å en liten burk potatissallad. Lyckad grillning eller inte. haha Men det var trevligt endå. Vi fick besök av ambulans personal och brandmän för någon hade fått ett benbrått. Och jag gick i havet för att känna om vattnet var kallt. Men de var de inte. Iallafall inte så långt som vattnet gick till knäna. :P
Så efter denna eftermiddag så är jag rätt slut eftersm jag inte är helt frisk än, förkyld som tusan. Och känns som jag blev sämre idag. Men hoppas inte det!
Och för övrigt har jag ett gigantiskt myggbett i pannan. Så snyggt!

Nu ska jag dricka upp mitt vin sedan blir det att krypa ner i sängen med Julia och sova! :)
Peace/
Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar