torsdag 27 juni 2013

Lusten är inte på topp!

Har inte haft tid eller ork att skriva denna veckan. Varit mycket med allt packande inför flytten på lördag plus jobb och kurs. Idag är jag dock ledig. Skönt!
Men vaknade med en massa ångest från konstiga drömmar jag drömt inatt. Kommer dock ej ihåg vad jag drömde. Men hatar att vakna med den klumpen i hjärtat och inte veta varför. Vill bara må bra!
Och för första gången på flera månader vaknade jag och var varken hungrig eller hade någon matlust. Så nu har jag druckit en kopp kaffe och ska ta en lång promenad med Julia och rensa huvudet lite.
Sedan Måste jag packa hela badrummet och vika tvätt och hänga upp tvätt. Måste även ner till apoteket.  Och om jag hinner och orkar med att packa ner kläder ska jag göra det med.
För i morgon blir de inte mycket tid eftersom jag jobbar 14.00-20.00. Och på lördag klockan 9 kommer allt flytthjälp och vi ska börja lasta in saker i lastbilen. Längtar tills lördagen är över, allt är flyttat och vi sitter i vårat nya hus och bara kan koppla av.
Det är kul att flytta men det är inte kul att packa! :(

Ha en bra dag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar