tisdag 11 juni 2013

Ledig!

Idag är jag ledig, Men var uppe tidigare än vad jag brukar när jag är ledig. Har hunnit med en hel del. Tvättat, hängt upp tvätten, dammsugit och och torkat golvet och så har jag hunnit baka tre tårtbottnar. Och så har jag även gjort en sats med jordgubbsmousse för att provsmaka den. Så resten av eftermiddagen och kvällen blir det lugnt.

Har i ett x antal timmar försökt komma på vad jag ska äta till middag idag. Och först nu bestämde jag mig. Lax i foliepaket och grönsaker i ugnen. Så nu sitter jag och väntar på att de ska bli klart. Vrål hungrig är jag. Så de ska bli gott!
Det är ju så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv.

Imorgon blir det jobba igen men innan dess ska jag förbereda fyllningar till tårtorna :)
Nej nu blir det snart mat! Ha en fortsatt bra kväll! :)
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar