torsdag 20 juni 2013

Så det kan gå!

Fan vad jag börjar tröttna på det här nu. Rejält också. Varit halv sjuk i 1 månad och hostat som en tok i 2 veckor. Folk har tjatat på att jag ska gå till läkaren så jag får hostmedicin och efter mycket om och men så var jag duktig och gjorde det. Men vad fick jag för det? Jo en j*vla hos medicin som gjorde min hosta värre och har fått mig sängliggandes i 2 dagar nu. Tack lixom! Vad kommer här näst? Jo en sjuksköterska som kommer och säger att jag ska åka in och sätta mig på drop in mottagningen för att bli undersökt. 
Precis som dom skulle komma fram till något? Plus hur hade hon tänkt sig att jag skulle kunna åka 6 mil dit när jag inte ens har kunnat stå upp i 5 min utan att bli svimfärdig och fått lägga mig ner?
Och idag har jag även en fruktansvärd huvudvärk.
Förlåt min frustration, men de är så jäkla tröttsamt att vara sjuk hela tiden. Och dessutom bli ennu sjukare av medicin som ska göra mig frisk. Ååh!!
Men som tur är så mår jag lite bättre tillskillnad från igår och i morse! Så nu håller jag tummarna att jag mår bra tills i morgon!
Färdig klagat för idag!

Men de är sjukt varmt inne och ute är de ennu varmare, så de är mindre kul när man är sjuk. Så jag tog på mig shortsen och tog mig en apelsin och en iskall redbull och satte mig i soffan och slog på båda fläktarna. Härligt! Så nu börjar det svalna lite här hemma : )
Och snart kommer älsklingen hem och då blir det thaimat som vi fick av bästaste thailändskan till granne. Hennes thaimat är den bästa! Lyxigt e det! : )

Ha en fortsatt bra och het dag! ; )
Peace/
Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar