måndag 17 juni 2013

Frisk?

Ja när sjutton ska jag få blir frisk? Har varit förkyld i 4 veckor nu. Och hostat i 2 veckor. Jag bara hatar de så fruktansvärt. Kan jag inte få bli as sjuk och sedan frisk istället för halv sjuk i flera veckor? puuh.. Så i morgon åker jag och sätter mig på drop in hos vårdcentralen och försöker så lite kuckelimuck hostmedicin utskrivet i alla fall så hjärtat slipper bli irriterad över att jag hostar som en tok.
Och ja jag tänkte att jag skulle få vara ledig ett par dagar men icke. Ikväll ringde jobbet och ville att jag skulle jobba dubbelpass i mon. Men som sagt ska jag till VC på morgonen så jag får jobba kvällen i alla fall, 14.30-21.00. Vad gör man inte för lite pengar? :)
Men jag är inte pepp på det alls. Men de blir nog kanon!

Idag har jag packat lite och rensat i ena skafferiet. Slängt en massa saker. Gött att jag fick gjort lite idag för i morgon blir det ingen packning.
Nu njuter jag bara av kvällen och lugnet här hemma. skönt!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar