måndag 10 juni 2013

Uppe med tuppen!

Uppe tidigt idag. Finns ju bara en anledning till varför jag går upp såhär tidig när jag egentligen är ledig.. jo läkarbesök och sådana saker. Så nu ska jag snart göra mig i ordning snabbt och sedan åka ner mot stan. :) Sedan blir de att handla för tårtbak till en tjej som tar studenten på Fredag. :)
Efter det ska jag hem och slappa en stund baka lite tårtbottnar innan jag ska iväg till jobbet vid 16.00. Men rätt skönt jobbar bara 4 timmar ikväll. :)
Sedan blir de lite mer jobb än tänkt denna veckan. Så onsd, torsd och fredag och morgon plus tårtor som ska göras efter jobbet på fredag och vara klara till eftermiddagen.

Det ser ut som att de blir en strålande fin dag idag så njut av den så skriver jag mer senare eller i morgon. Ha en bra dag!
Peace/
Tess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar